Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Nieuw ochtendduo MNM
15-04-2022 | Lissa De Peuter
De ochtendshow van MNM wordt vanaf dinsdag 19 april gepresenteerd door Kawtar Ehlalouch en Robin Keyaert. Elke schooldag maken ze 292.000 luisteraars goedgezind wakker.
Trend / Crossmedia
29-03-2022 | Lore Lenseclaes
Een sterke auditieve identiteit en leuke audiocampagnes zijn 1 ding, maar wist je ook dat je VRT-audio op creatieve manieren kan integeren in je mix? Laat je inspireren door deze 5 ideeën!
Brand / Testimonial
09-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Het thema van de World Radio Day 2022 is niet toevallig ‘Radio and Trust’. Twee grote spelers vertellen waarom radio al jaren centraal staat in hun mediaplan, met dank aan Egta.
Brand / Ochtendradio
09-03-2022 | Bart De Wit
Deze 5 ochtendlijke radioshows laten iedereen goedgezind aan de dag beginnen en zorgen ervoor dat jij je doelgroep kan bereiken zònder ochtendhumeur!
11-02-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Colruyt weet al langer dat radio en online audio sterke touchpoints zijn waarop je kan rekenen voor het opbouwen van merkbekendheid en het realiseren van ROI. Drie redenen waarom audiocampagnes al jaren centraal staan in het mediaplan van Colruyt.
Brand / VRT NU
21-01-2022 | Lore Lenseclaes
VRT biedt dit voorjaar een waaier aan topcontent aan van eigen bodem in box-set en dit allemaal in de reclameluwe omgeving van VRT NU.
24-12-2021 | Lore Lenseclaes
VRT NU heeft zich in 2021 opgewerkt tot de derde meest gebruikte streamingdienst in Vlaanderen, na Youtube en Netflix.
Trend / PODCASTS
24-12-2021 | Hilde Leemans
VRT-podcasts zijn populair, ook dit jaar leverde elk merk weer zijn eigen toppers af. Van korte, amusante verhalen tot diepgaande geschiedkundige onderzoeken: elke smaak wordt bedient.
Brand / Eén
24-12-2021 | Bruno De Turck
Eén kan terugblikken op een meer dan geslaagd 2021. Met een algemeen marktaandeel van 34%* werd ook dit jaar dagelijks een breed publiek bereikt met relevante, kwalitatieve content.
Trend / Regionaal adverteren
04-11-2021 | Lissa De Peuter
Een winkelfocus die verandert, dat is belangrijk nieuws voor adverteerders. Wij informeerden bij Radio 2, de regionale zender bij uitstek, waarom adverteerders moeten inzetten op de kracht van lokaal.