Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Efteling
26-12-2023 | Hendrik Kiekens
De campagne van De Efteling kon in ons impactonderzoek zo goed als alle ondervraagden betoveren en zette bovendien magische resultaten neer.
Update / Kerstaanbod VRT
14-12-2023 | Lore Lenseclaes
Wie deze kerstperiode nog geen plannen heeft, mag van geluk spreken! VRT zorgt voor een magische en verbindende ervaring voor de kijker, luisteraar én adverteerder!
Case / WEBA
01-12-2023 | Dirk Soetens
Arsène zorgt al jaren voor de meest spectaculaire scores via ons impactonderzoek voor meubelwinkelier WEBA. Marketing Manager Stefaan Couvreur licht de radiocampagne toe.
Update / Radio in december
23-11-2023 | Jordan Bowring
Radio doet in de maand december het kwik stijgen met zijn straf aanbod aan muziek, (live)belevenis én breed bereik! Ontdek de 3 redenen.
Research / IPSOS
10-11-2023 | Dirk Soetens
Recente cijfers van het tweejaarlijkse onderzoek uitgevoerd door IPSOS onthullen een opvallende trend in het radiolandschap in Vlaanderen. Ontdek de belangrijkste bevindingen.
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Research / Listen up!
03-10-2023 | Dirk Soetens
De baanbrekende publicatie 'Listen Up' toont aan dat emotionele positiviteit essentieel is voor de effectiviteit van audiocampagnes. Bekijk de 4 inzichten die aantonen waarom ‘feelgood’ werkt
Research / UMA Benchmark
22-09-2023 | Dirk Soetens
De organisatie van mediabureaus (UMA) en enkele partnerbureaus hebben hun studie over digitale investeringen in België voor de eerste helft van 2023 vernieuwd. Bekijk de resultaten.
Creative partnership / Alpro
22-09-2023 | Jordan Bowring
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Samen met Alpro verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
Update / One World Radio
04-08-2023 | Rudi Janssens
Hoe bereik je als adverteerder de jonge muziekfans 18-34? Wij presenteren met trots het ‘One Love Package’.