Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Mitsubishi Electric
27-02-2023 | Julie Zagers
Awareness creëren voor een relatief onbekend merk in de sector wiens naams bovendien een heuse tongbreker is: het leek geen evidentie.
Brand / 40j Studio Brussel
24-02-2023 | Julie Desmet
De meest eigenzinnige zender van Vlaanderen wordt 40. Dat vieren we met 40 uur radio, bands, concerten, dj’s, comedy en meer. Dat zorgt ongetwijfeld voor een cool feestje, maar ook voor coole advertentiemogelijkheden.
Case / Argenta
15-02-2023 | Joke Claessen
Voor de gouden Effie-winnaar Argenta maakte radio een belangrijk deel uit van hun mediamix. Het succesverhaal wordt toegelicht.
Case / Sonic branding
23-12-2022 | Jordan Bowring
Sleeplife, Sunweb en Schweppes maakten elk gebruikt een bekende internationale hit om hun campagne kracht bij te zetten en met succes! Bekijk de drie cases:
Case / Albert Heijn
16-11-2022 | Sophie De Marche
Na een korte afwezigheid mogen de populaire mascottes van betaalbare boodschappen zich weer helemaal uitleven op radio. Marketing Manager Els Lagrou licht de succesvolle comeback toe.
Expert / Adverteerders getuigen
06-09-2022 | Lore Lenseclaes
Audio wordt steeds krachtiger en performanter om doelgroepen kwalitatief te bereiken. Deze zeven succesvolle adverteerders vertellen waarom radio een vaste waarde is in hun mediaplan.
Case / Disneyland® Paris x MNM
31-08-2022 | Lissa De Peuter
MNM gaat er deze zomer opnieuw uit met een knal met The Catch. Het populaire event partnert dit jaar met adverteerder Disneyland® Paris. Sophie Dero van Disneyland Paris Belux licht toe hoe de adverteerder impact en visibiliteit zocht én vond.
Brand / VRT Radio2
30-08-2022 | Wouter De Bruyn
VRT presenteerde enkele vernieuwingen waaronder een aangepaste look & feel voor VRT, VRT MAX en VRT NWS. Ook Radio2 heeft sinds deze zomer een up-to-date look & feel.
Expert / Testimonial
18-07-2022 | Lore Lenseclaes
Wij vroegen 5 mediapro’s naar hun ongezouten mening over het belang van audio in ons medialandschap, de positie van de VRT-merken en de rol van Var.
Case / Miele
13-07-2022 | Julie Zagers
Het keukenmerk optimaliseerde zijn laatste radiocampagne met inzichten uit ons DIVA-onderzoek. Resultaat? Een campagne die op volle toeren draait!