Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Delhaize
15-02-2023 | Joke Claessen
Delhaize kreeg in 2022 van de Effie-jury de grootste onderscheiding. Ontdek de 3 succesingrediënten.
Case / Argenta
Voor de gouden Effie-winnaar Argenta maakte radio een belangrijk deel uit van hun mediamix. Het succesverhaal wordt toegelicht.
19-01-2023 | Joke Claessen
Delhaize kreeg van de Effie-jury de grootste onderscheiding. Delhaize zet sterke resultaten neer met de imagocampagne 'Belhaize' waarmee het gouden beeldje meer dan verdiend is.
Case / Partners DWW 2022
02-01-2023 | Julie Desmet
Naast trouwe hoofdsponsor KBC hebben ook Telenet, Albert Heijn en Bebat hun schouders gezet onder de beproefde succesformule van Eén, StuBru, MNM, Ketnet en VRT MAX.
Case / Sonic branding
23-12-2022 | Jordan Bowring
Sleeplife, Sunweb en Schweppes maakten elk gebruikt een bekende internationale hit om hun campagne kracht bij te zetten en met succes! Bekijk de drie cases:
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.
Case / Albert Heijn
16-11-2022 | Sophie De Marche
Na een korte afwezigheid mogen de populaire mascottes van betaalbare boodschappen zich weer helemaal uitleven op radio. Marketing Manager Els Lagrou licht de succesvolle comeback toe.
Case / Disneyland® Paris x MNM
31-08-2022 | Lissa De Peuter
MNM gaat er deze zomer opnieuw uit met een knal met The Catch. Het populaire event partnert dit jaar met adverteerder Disneyland® Paris. Sophie Dero van Disneyland Paris Belux licht toe hoe de adverteerder impact en visibiliteit zocht én vond.
Case / MNM x Red Bull
18-07-2022 | Julie Desmet
Red Bull bouwde een ijzersterke community uit door voluit te gaan voor merkbeleving en de lat torenhoog te leggen voor zichzelf én voor zijn mediacompagnons. Zo ook voor MNM.
Case / Miele
13-07-2022 | Julie Zagers
Het keukenmerk optimaliseerde zijn laatste radiocampagne met inzichten uit ons DIVA-onderzoek. Resultaat? Een campagne die op volle toeren draait!