Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / WEBA
01-12-2023 | Dirk Soetens
Arsène zorgt al jaren voor de meest spectaculaire scores via ons impactonderzoek voor meubelwinkelier WEBA. Marketing Manager Stefaan Couvreur licht de radiocampagne toe.
Creative partnership / Veritas
30-11-2023 | Julie Desmet
Accountmanager Bart De keersmaecker van VRT licht toe hoe Veritas en radio2 een ogenschijnlijk alledaagse briefing uitwerkten tot een opvallende campagne.
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Case / Effie
05-10-2023 | Marit Ginevro
De Effie Awards bekronen jaarlijks de beste en meest effectieve marketingcases. Dit jaar konden 19 adverteerders hun een award bemachtigen. Deze 6 liepen bij ons extra in de kijker.
Creative partnership / Alpro
22-09-2023 | Jordan Bowring
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Samen met Alpro verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
Creative partnership / e5
11-09-2023 | Bart De keersmaecker
Ann en Daan vroegen Radio2- luisteraars de kleren van het lijf. De mooie kleerkastverhalen vormden een perfecte redactionele context voor zender én retailer.
Creative partnership / Camber
07-09-2023 | Jordan Bowring
Het tweede seizoen van Ons Huis/Nieuw Huis opent opnieuw de deuren voor interieuradverteerders die hun hoogwaardige producten en expertise in de kijker willen zetten met ditmaal focus op energiezuinig renoveren.
Creative partnership / X²O badkamers
07-09-2023 | Justine De Bruyn
Premium Partner X²O Badkamers getuigt hoe je dankzij een goed geplaatst Product Placement kan rekenen op méér impact, relevantie én geloofwaardigheid.
Creative partnership / Zomerhit 2023
30-08-2023 | Sam Homblé
De reikwijdte van Zomerhit via Radio2 (406.000 luisteraars/week), VRT 1 (727.000 kijkers en 42% marktaandeel) én de omgeving rond het podium in Blankenberge biedt unieke kansen aan adverteerders.
Brand / Najaar VRT Radio
25-08-2023 | Jordan Bowring
Goeie muziek, boeiende verhalen en sterke persoonlijkheden: Het najaar van VRT Radio schiet uit de startblokken met enkele opvallende vernieuwingen in de zendschema’s.