Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Top 10 Likeability
02-02-2024 | Dirk Soetens
Onze DIVA-impactbarometer testte dit jaar maar liefst 207 spots. Benieuwd welke radiospots het hoogst scoorden op likeability? Bekijk de top 10.
Research / Top 10 memorisatie
02-02-2024 | Vanessa Sanctorum
Ons team stelde een lijst samen met de meest effectieve radiospots van dit jaar, gebaseerd op herinnering en toewijzing. Benieuwd naar de toppers? Beluister ze hieronder en laat je inspireren.
Research / Top 10 radiospots
02-02-2024 | Veerle Hellemans
Ons market intelligence team destilleerde uit ons DIVA-impactonderzoek een top 10 van het afgelopen jaar op likeability, memorisatie en sonic branding.
Research / Top 5 BAN-spots
01-02-2024 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2023 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Creative partnership / 3 VRT-events
01-02-2024 | Hilde Leemans
Lees hoe deze 18 adverteerders in de kijker liepen dankzij hun partnership met 3 signature events van VRT.
Research / Top 10 podcasts
01-02-2024 | Veerle Hellemans
Wij maken elk jaar een top 10-lijst op met de meest beluisterde VRT-podcasts, zodat je als luisteraar (én adverteerder) weet waarop je moet inzetten.
Research / CIM AUDIO TIME
29-01-2024 | Dirk Soetens
De derde CIM Audio Time studie 2024 geeft een beeld van alle audioconsumptie in ons land. We vatten de belangrijkste cijfers voor je samen in 3 highlights voor Vlaanderen.
Research / Peter Field
26-01-2024 | Vanessa Sanctorum
Peter Field presenteerde de resultaten van zijn langlopend onderzoek naar de effecten van adverteren op radio .Wij delen graag de 5 resultaten die ons het meest bijgebleven zijn.
Creative partnership / MIA's
25-01-2024 | Hilde Leemans
De MIA's zet niet enkel de crème van de Belgische muziekscène in de kijker, maar biedt ook uitzonderlijke integratiemogelijkheden voor adverteerders.
Creative partnership / Moment of the day
10-01-2024 | Sam Homblé
Naar aanleiding van de Spelen in Parijs bundelen VRT, RTBF, Var, RMB & Clear Channel voor de 2de keer hun krachten met een nationaal overkoepelend sponsoraanbod.