Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Mitsubishi Electric
14-03-2023 | Julie Zagers
Mitsubishi Electric zorgt voor maximale awareness door op een ludieke manier te worstelen en te verwijzen naar de moeilijk uit te spreken merknaam.
27-02-2023 | Julie Zagers
Awareness creëren voor een relatief onbekend merk in de sector wiens naams bovendien een heuse tongbreker is: het leek geen evidentie.
Case / Argenta
15-02-2023 | Joke Claessen
Voor de gouden Effie-winnaar Argenta maakte radio een belangrijk deel uit van hun mediamix. Het succesverhaal wordt toegelicht.
Update / The Power of Radio
13-02-2023 | Lissa De Peuter
Happy World Radio Day! Ter ere van deze hoogdag bundelden World Radio Alliance en Egta 10 straffe radio-onderzoeksresultaten.
Update / Voorjaar VRT-radio 2023
10-01-2023 | Lissa De Peuter
Donkere dagen zijn de beste radiodagen. Zo bereikt VRT elke week 65% van de Vlamingen met radio die raakt. Ontdek de nieuwigheden dit voorjaar op VRT-radio.
Case / Sonic branding
23-12-2022 | Jordan Bowring
Sleeplife, Sunweb en Schweppes maakten elk gebruikt een bekende internationale hit om hun campagne kracht bij te zetten en met succes! Bekijk de drie cases:
Update / Beste radiodagen
13-12-2022 | Marit Ginevro
Er schuilt een ongelooflijke gezelligheid in de koude, steeds donker wordende winterdagen. Want tijdens de donkere dagen nemen de oren over en wordt er intenser geluisterd.
Update / Radiodag BAS x VAR
28-11-2022 | Silke Deliens
Var organiseerde in samenwerking met BAS een dagje Radio Advertising bij VRT. De studenten kregen vooraf een creatieve briefing om een radiospot te bedenken en op te nemen.
Update / D&I
25-11-2022 | Jordan Bowring
Om nieuw talent aan te trekken in de advertisingsector, brachten de jonge talenten van ASATT een bezoek aan 3 creatieve bureaus in Antwerpen. Daar leerden ze een creatieve briefing maken en het ontwikkelen van een communicatiecampagne.
Case / Albert Heijn
16-11-2022 | Sophie De Marche
Na een korte afwezigheid mogen de populaire mascottes van betaalbare boodschappen zich weer helemaal uitleven op radio. Marketing Manager Els Lagrou licht de succesvolle comeback toe.