Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / IKEA
28-06-2022 | Sophie De Marche
IKEA pakt uit met een slimme campagne rond één herkenbaar format die even vlot en handig in elkaar steekt als een IKEA-kast. Céline Smidts en Kaat Van Noten geven duiding bij de geslaagde nieuwe spot.
Case / Cannes Lions
24-06-2022 | Jordan Bowring
Traditiegetrouw is het International Festival of Creativity in Cannes één grote creatieve inspiratiepool. Ook de 59ste editie leverde weer heel wat auditieve pareltjes af. Deze 6 moet je gehoord hebben.
Case / Nordic
02-06-2022 | Bart De Wit
Dankzij de opvallend sobere radiocampagne wist de Nordic, de Scandinaviëspecialist, afgelopen winter alvast heel wat Vlaamse avonturiers te prikkelen.
Case / Delhaize
30-05-2022 | Sophie De Marche
VRT en Delhaize go way back. Annelore Van Hove, media- en channelmanager Delhaize, vertelt waarom VRT-audio vandaag relevanter dan ooit is voor de retailer. Bekijk de video.
Case / Lapperre
20-05-2022 | Lore Lenseclaes
Een nieuw en luchtig creatief radioconcept creëren voor je aanbod aan hooroplossingen voor jong en oud? Lapperre ging samen met radiospecialist Philip Maes aan de slag.
Case / Aldi
09-05-2022 | Lore Lenseclaes
Sinds 2020 communiceert ALDI wekelijkse promoties met het goedgevonden KNALDI-concept. Campaign Manager, Lotte Eeckhout, licht toe.
Case / ZIP
02-05-2022 | Julie Zagers
ZIP begeeft zich weer onder de adverteerders en trekt deze meteen de kaart van radio. Een vurig gesprek met creatief directeur Kenny Timmermans over de opzet van de campagne.
26-04-2022 | Sofie De Block
Case / Car-Pass
15-04-2022 | Bruno De Turck
Hoe maakt de combinatie van radio en televisie je mediaplan nog sterker? Het Date-concept van Car-Pass is een schoolvoorbeeld van hoe een concept wordt doorgetrokken naar de verschillende touchpoints.
Case / Sleeplife
09-03-2022 | Bart De Wit
Zorgen dat luisteraars “Sleeplife” zingen wanneer ze de wereldhit ‘Streetlife’ van Randy Crawford horen, dat is de officieuze en ambitieuze doelstelling van de nieuwe sonic branding van Sleeplife.