Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / CIM AUDIO TIME
29-01-2024 | Dirk Soetens
De derde CIM Audio Time studie 2024 geeft een beeld van alle audioconsumptie in ons land. We vatten de belangrijkste cijfers voor je samen in 3 highlights voor Vlaanderen.
Research / Peter Field
26-01-2024 | Vanessa Sanctorum
Peter Field presenteerde de resultaten van zijn langlopend onderzoek naar de effecten van adverteren op radio .Wij delen graag de 5 resultaten die ons het meest bijgebleven zijn.
Research / Aanbod
27-12-2023 | Rudi Janssens
Dat kan! Vanaf 1 januari breiden we onze radioportfolio verder uit en brengen wij jouw boodschap wekelijks tot in het hart van 3 op de 4 radioluisteraars 18-64.* Geniet mee van dit uitzonderlijk bereik.
Case / Efteling
26-12-2023 | Hendrik Kiekens
De campagne van De Efteling kon in ons impactonderzoek zo goed als alle ondervraagden betoveren en zette bovendien magische resultaten neer.
Case / WEBA
01-12-2023 | Dirk Soetens
Arsène zorgt al jaren voor de meest spectaculaire scores via ons impactonderzoek voor meubelwinkelier WEBA. Marketing Manager Stefaan Couvreur licht de radiocampagne toe.
Research / IPSOS
10-11-2023 | Dirk Soetens
Recente cijfers van het tweejaarlijkse onderzoek uitgevoerd door IPSOS onthullen een opvallende trend in het radiolandschap in Vlaanderen. Ontdek de belangrijkste bevindingen.
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Research / Listen up!
03-10-2023 | Dirk Soetens
De baanbrekende publicatie 'Listen Up' toont aan dat emotionele positiviteit essentieel is voor de effectiviteit van audiocampagnes. Bekijk de 4 inzichten die aantonen waarom ‘feelgood’ werkt
Research / UMA Benchmark
22-09-2023 | Dirk Soetens
De organisatie van mediabureaus (UMA) en enkele partnerbureaus hebben hun studie over digitale investeringen in België voor de eerste helft van 2023 vernieuwd. Bekijk de resultaten.
Research / Program Fit
09-08-2023 | Dirk Soetens
Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact.