Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Wereld Alzheimer Dag
21-03-2024 | Bruno De Turck
Het resultaat: een straffe reminder aan de problematiek én een onvergetelijke impact.
Trend / TV
14-03-2024 | Geert Vansant
Het einde van Q1 2024 nadert snel. We hebben al in de CIM-cijfers gesnuffeld en ontdekten drie opvallende trends. Ook benieuwd? We delen graag 3 in het oog springende vaststellingen.
Case / Straffe BAN-campagne
27-02-2024 | Jordan Bowring
De overheid werkt samen met VRT voor een beklijvende bewustmakingscampagne over de gevaren van gsm-gebruik in het verkeer.
Case / Efteling
26-12-2023 | Hendrik Kiekens
De campagne van De Efteling kon in ons impactonderzoek zo goed als alle ondervraagden betoveren en zette bovendien magische resultaten neer.
Brand / Voorjaar VRT MAX
15-12-2023 | Lissa De Peuter
Het streamingplatform serveert ook in het nieuwe jaar het allerbeste van VRT, met exclusieve videoreeksen en een onevenaarbaar digitaal audioaanbod.
Brand / Voorjaar VRT CANVAS
15-12-2023 | Silke Deliens
VRT CANVAS gaat de confrontatie aan met spraakmakende topics en zoekt het de grenzen op met programma's die het verschil maken.
Brand / Voorjaar VRT 1
14-12-2023 | Jordan Bowring
VRT 1 zorgt dit voorjaar voor een gevarieerd en uitgebreid aanbod voor jong en ouder vol dromen, spanning, humor en verrassing.
Update / Kerstaanbod VRT
14-12-2023 | Lore Lenseclaes
Wie deze kerstperiode nog geen plannen heeft, mag van geluk spreken! VRT zorgt voor een magische en verbindende ervaring voor de kijker, luisteraar én adverteerder!
Update / Voorjaar 2024
13-12-2023 | Jordan Bowring
VRT schiet vanaf januari stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's met steengoede fictie en programma's die raken.
Case / WEBA
01-12-2023 | Dirk Soetens
Arsène zorgt al jaren voor de meest spectaculaire scores via ons impactonderzoek voor meubelwinkelier WEBA. Marketing Manager Stefaan Couvreur licht de radiocampagne toe.