Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend /
20-06-2019 | Bart Lombaerts
‘Wij gaan 100% voor 95% tevreden klanten’ is duidelijk pas het begin van de ‘why’ van Belfius. De volgende jaren wordt het uitkijken hoe de bank-verzekeraar zijn ‘beyond banking’-claim waarmaakt.
De evolutie die Delhaize de jongste jaren heeft doorgemaakt is er duidelijk een richting meaningful marketing: Vitamini’s, Tovergroentjes… De kijk van Aude Mayence, Brand Director Delhaize Belgium en Marketer of the Year 2018.
16-05-2019 | Lissa De Peuter
Tv-presentator Dieter Coppens, actrice Leen Dendievel en MNM-dj Dorianne Aussems vertellen waarom ze zich inzetten voor maatschappelijke thema’s en over de impact van hun engagement.
Brand , Research , Case , Expert , Trend /
14-05-2019 | Lissa De Peuter
Een creatief partnership is een samenspel van verschillende partners. Hoe verloopt zo’n samenwerking? Ontdek het hier!
Brand , Trend /
11-04-2019 | Peter Baert
Peter Baert is componist en eigenaar van studio Raygun. Op onze vraag laat hij zijn licht schijnen over een trending topic in audio: Sonic Branding.
Expert , Update , Trend /
27-03-2019 |
In tegenstelling tot een klassieke tv-spot, hangt een sponsorship vast aan een tv-programma. Een duidelijke, creatieve link tussen je tv-billboard en het tv-programma is dan ook een troef voor een succesvolle campagne.
Expert , Trend /
27-03-2019 | Stefanie Van Snick
Een tv-alliantiepartnership met VRT boost je brand awareness. Een partnership over twee jaren toont je merk via 5-secondenbillboards op Eén, Canvas, Sporza en VRT NU.
23-02-2018 | Var redactie
Nog voor we geboren worden, ontstaat er een bijzondere link met geluid. Hoe kan jouw merk hiervan gebruik maken?