Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Topspots in 2022
18-01-2023 | Veerle Hellemans
Ons team presenteert hieronder de top 10 radiospots van het afgelopen jaar op likeability, memorisatie en sonic branding.
Brand / VRT MAX in 2022
17-01-2023 | Lore Lenseclaes
2022 is voor VRT MAX een jaar om niet te vergeten. De digitale kijk- en luisterbestemming van VRT heeft een topjaar achter de rug met veel vernieuwing, kersverse programma’s én sterke kijk- en luistercijfers.
Brand / Showbizz 2023
17-01-2023 | Silke Deliens
De maand januari staat volop in het teken van entertainment en showbizz met enkele grootse, niet te missen shows. Het ideale moment als adverteerder om je merk in de kijker te zetten op Eén.
Brand / Voorjaar VRT MAX 2023
17-01-2023 | Laura Ottoy
VRT MAX versterkt zich in 2023 verder als dé digitale kijk- en luisterbestemming van VRT, met de beste series, docu's, podcasts en live radio verzameld in één app.
Brand / Voorjaar Eén 2023
17-01-2023 | Mauro Meurisse
Eén trapt 2023 af met een gevarieerd aanbod voor alle Vlamingen: vaste waarden en sterktes die de kijker zo herkent en apprecieert, warme en authentieke verhalen, kwaliteitsvolle fictie en human interest.
Research / Digital Ad Trust
19-12-2022 | Jean-Philippe Bovsovers
Initiatiefnemers van het DAT-label (UBA & WE MEDIA) betrekken nu de markt bij het verder optimaliseren van de standaard.
Research / Sonic branding
12-12-2022 | Silke Deliens
Eindejaar is traditioneel lijstjestijd. Wij legden ons oor te luister bij het team Market Intelligence en vroegen naar de ‘sonic branding’-cases met uitzonderlijke impactmetingen van het voorbije jaar.
Research / Sonic Awards
21-11-2022 | Anny Wuyts
De SONIQ Awards zijn helemaal terug met een 4de editie. VIA bekroont dit jaar opnieuw de "best in class" cases in radio en audio in 4 verschillende categorieën.
Research / CIM-ram
21-10-2022 | Stefan Delaeter
MNM is de grootste jongerenzender van Vlaanderen. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).
Research / Merkentrouw
23-09-2022 | Stefan Delaeter
Het effect van de economische crisis op merkentrouw bij de consument zorgt ervoor dat de merkentrouw daalt. Hoe ga je als maketeer om met die evolutie? Bekijk de 3 tips.