Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Zomer VRT-radio
27-06-2023 | Wouter De Bruyn
De radiozenders van VRT vieren de zomer op alle platformen en dat vanop de eerste rij! Een ideaal moment voor adverteerders die graag nog die extra mile willen binnenhalen.
Brand / TV-zomer
27-06-2023 | Lissa De Peuter
De zomerse tv-programmatie staat traditiegetrouw synoniem voor eindeloos veel kijkplezier. Met nieuwe programma’s, oude succesformules en een overvloed aan sport.
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Research / OLA
22-05-2023 | Veerle Hellemans
Wil je weten waarom online audio een onmisbaar deel zijn geworden in je mediaplan en welke zenders de beste cijfers voorleggen? Lees dan vooral verder.
Research / Wielrennen
26-04-2023 | Jordan Bowring
De Ronde van Vlaanderen verpulverde dit jaar 2 kijkcijferrecords. Gemiddeld bekoorde de Ronde (H) 1.372.000 sportliefhebbers. Bekijk ook de andere sterke kijkcijferresultaten.
Research / VRT-televisie
13-04-2023 | Stefanie Van Snick
De twee grootste televisienetten van VRT hebben een geweldig eerste kwartaal van 2023 achter de rug. Samen bereiken ze dagelijks gemiddeld 42% van alle Vamingen.
Research / VRT-podcasts
20-03-2023 | Veerle Hellemans
Het antwoord is 1 op 5. En dat is ook logisch aangezien je een podcast overal, wanneer je maar wil en op eender welk toestel kan beluisteren. Bekijk 2 opvallende inzichten over de VRT-podcastvreters.
Research / Positive Impact Barometer
15-03-2023 | Veerle Hellemans
Duurzaamheid wordt steeds belangrijker, ook in b2c-communicatie. Var zet samen met Bubka en UGent stappen richting authentieke duurzame advertising.
Research / CIM Audio Time '22
28-02-2023 | Veerle Hellemans
Ons team Market Intelligence destilleerde de 5 belangrijkste bevindingen die je zeker in het achterhoofd moet houden bij het maken van je mediaplan. Ontdek ze hieronder.
Brand / 40j Studio Brussel
24-02-2023 | Julie Desmet
De meest eigenzinnige zender van Vlaanderen wordt 40. Dat vieren we met 40 uur radio, bands, concerten, dj’s, comedy en meer. Dat zorgt ongetwijfeld voor een cool feestje, maar ook voor coole advertentiemogelijkheden.