Anny Wuyts
Anny Wuyts
General Manager
30/11/2021
De mediasector evolueert razendsnel en ingrijpend: we streamen massaal en kijken online tv waar en wanneer het ons past, op het scherm dat we verkiezen. De digitalisering is niet meer weg te denken in de mediasector, meer specifiek op vlak van tv-consumptie. Voor adverteerders heeft dat ook een grote impact op hun tv-campagnes.

VIA brengt binnenkort een whitepaper uit om de huidige en toekomstige ontwikkelingen van tv- en video reclame in kaart te brengen. Om de whitepaper toe te lichten organiseren ze op 9 december een webinar.

Var nodigt jullie uit op 9 december om 16 uur graag uit voor dit online webinar

Het programma:

  • Is advertising heading for an audience crisis?
    Verslag van een ronde tafel met internationale tenoren, onlangs door GfK georganiseerd.
  • Rethinking TV reach in the digital age
    Een presentie van de belangrijkste topics uit de whitepaper.
  • The future: One Connected Video Ecosystem
    De nabije toekomst zal heel wat nieuwe mogelijkheden bieden.

De sprekers van dienst zijn Wilfried Celis (Voorzitter VIA), Delphine Van Kerckhove (Sales Director IP Belgium), Wout Dockx (Secretaris Generaal VIA) en Katty Robiefroid (voorzitter Egta).