25/08/2022
Eén en Canvas blijven ijzersterke lineaire kanalen, maar vergroten door hun integratie met VRT MAX ook meer en meer hun digitale voetafdruk.
→Eén is marktleider met 33,8% marktaandeel op 15+. Op VVA 18-54 haalt Eén een marktaandeel van 21,7%.* Wist je dat maar liefst 18 van de 20 meest bekeken tv-programma’s in de periode van januari tot en met augustus 2022 werden uitgezonden op Eén?** En met Down the Road, Chantal, Hotel Romantiek en Over Eten scoort VRT ook sterk bij de start van het huidige tv-seizoen.
VRT heeft als missie om alle Vlamingen te informeren, inspireren en verbinden door een divers aanbod te brengen met lokaal talent, unieke Vlaamse fictie en aandacht voor maatschappelijke thema’s.
Intekenen kan via een digitaal formulier op 14 oktober vanaf 10u. First come, first served. Contacteer ons voor meer info.
* Bron: CIM Audimetrie, live+7, 15+ en VVA18-54, 17-24u
** Bron: CIM TV ratings period 1/1/2022 – 31/8/2022, Noorden, 15+