Julie Desmet
Julie Desmet
Business Developer Creative Partnerships
28/06/2022
StuBru zendt vanuit de mobiele radiostudio Bus Belgica tijdens de vakantiemaanden live uit vanop meer dan 20 zomerse locaties. Een mooie opportuniteit voor merken die deze zomer in het hart van de jongerendoelgroep willen geraken. Deze vier merken misten de bus alvast niet.

Festivalbuddy Samsung Galaxy S22 Ultra

Anneleen Moens, Marketing Communication Manager Samsung Electronics Belux: “Vier StuBru-festivalreporters rijden deze zomer mee met Bus Belgica en brengen met hun Samsung Galaxy S22 Ultra live verslag uit op IG stories. Elk verhaal wordt gesigneerd met "Captured with Samsung Galaxy S22 Ultra". Met de 100x zoom camera kan je zelfs vanop de laatste rij artiesten van dichtbij filmen. Met de geavanceerde nightography maak je ook ’s nachts de beste beelden. De krachtige batterij gaat extra lang mee en met de ingebouwde S-pen maak je creatieve stories in een handomdraai. Samengevat: Samsung is de perfecte festivalbuddy en deze activatie het ideale partnership om Gen Z daarvan te overtuigen.”

De Lijn: Samen naar de festivals = minder CO2

Veerle Waterschoot, hoofd Campagnes De Lijn: “Studio Brussel rijdt de komende maanden door het land met Bus Belgica. Als elke Vlaming de auto 1 dag per week laat staan, besparen we elk jaar 1 miljoen ton CO2. We zijn met 6,5 miljoen Vlamingen, dus de impact is enorm. Als je dus deze zomer de tram of bus neemt naar je festival – alle info is trouwens terug te vinden op delijn.be of in de app – beweeg je samen met ons mee naar minder CO2. Bolderkarren van De Lijn brengen je bagage naar de festivalsite. Met Sam De Bruyn en Flo Windey als goede voorbeelden bewegen er deze zomer hopelijk extra veel mensen met ons mee naar minder CO2.”

VSV: Nuchter terugrijden = groot gelijk

Nele Bollen, Campagneverantwoordelijke. VSV: “Deze zomer hebben we allemaal knaldrang: feestjes, festivals, BBQ’s, iedereen heeft er zin in. VSV geeft je groot gelijk, als je nuchter rijdt. Spreek op voorhand af wie rijdt, dan geraakt iedereen veilig thuis. Dankzij het partnership met Bus Belgica kunnen we deze boodschap op een krachtige, leuke manier in de verf zetten bij onze jongerendoelgroepen.”

Telenet zorgt ook thuis voor livebeleving

Het volledige reisschema van Bus Belgica is beschikbaar op de website van Studio Brussel. Abonnees van Telenet kunnen de uitzendingen ook op televisie volgen.
Jorgen Vranken, Go to Market Manager General Entertainment Telenet: “Beleef de zomer elke dag met Bus Belgica van StuBru ook live op je televisie. Zap daarvoor naar kanaal 903.”

Wil je ook graag partneren met onze VRT-merken?