24/03/2022
Voor het eerst in België: UBA (United Brands Association) en UMA (United Media Agencies) brachten het aandeel van alle media-investeringen in België in kaart, zowel online als offline.
→
Van zaterdag 2 tot en met maandag 18 april konden speurneuzen in De Panne, Hamme, Lier, Londerzeel en Scherpenheuvel–Zichem deelnemen aan leuke paaszoektochten. Langs een uitgestippeld parcours van 4 à 5 kilometer stonden 8 paashazen, die telkens een opdracht meegaven. Via een QR-code en de Radio 2-app konden kinderen het bijhorende verhaal volgen. De eerste 1.000 kinderen die de zoektocht tot een goed einde brachten, kregen een chocolade-beloning van Spar.
"Spar was op zoek naar een creatieve manier om tijdens de belangrijke paasperiode families met jonge kinderen te bereiken”, vertelt Tamara Vandenplas, senior Media Strategist bij Colruyt. “De paaszoektochten van Radio 2 leunen hier goed bij aan en laten ons toe om op een speelse manier Spar gekend te maken bij een breed publiek."
De actie werd on air aangekondigd op Radio 2 (aantal luisteraars: 1.866.025 of 32,7% van de Vlamingen 12+)*, in de nieuwsbrief en op alle social kanalen van de zender. Partner Spar werd daarnaast ook vermeld op alle affiches en op de Radio 2 website.
*Bron: CIM RAM, Noorden, Radio 2, Bereik 12+, Reclameblokken gedurende 17 opeenvolgende dagen van zaterdag tot en met de 3de maandag, 6-20u.
Contacteer Sam voor de mogelijkheden.