Lidl
Lidl lanceert nieuw imago via betrouwbare kanalen
Lidl werkt aan een nieuwe brand promise en zet een brede waaier aan vrt-kanalen in om deze in te kijker te zetten. Ze behalen daarmee mooie resultaten op de impactfactoren én op creativiteit.

Aanpak
Lidl gaat voor regelmatige aanwezigheid via een uitgekiende combinatie van kanalen. Ze combineren radiospots met billboards rond tv- programma’s en product placement. Voor de billboards kiest Lidl vaak voor wieleruitzendingen. Dat sluit aan bij hun rol als sponsor van Deceuninck - Quick-Step Cycling team.
De ludieke campagnes scoren hoog op attributie, herinnering, likeability én creativiteit maar ook de impactfactoren kennen een mooie evolutie.
Overall mediaplan:
- Radio 1 voor imagospots
- Radio 2, MNM en StuBru voor imago- en promospots
- Één en Canvas alliantiepartnership met product placement en billboards
- Evenementen gericht op gezinnen

Facts and figures
Bron: DIVA
Media
Waarom een Creative Partnership aangaan?
Radiospot
Contacteer ons
Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.