03/01/2020
Veranda’s Van Der Bauwhede weet waarom. Pol Dauwe van communicatiehuis Greendots licht de bouwstenen van de radiocampagne over Open Bedrijvendag toe.
→De opening van een nieuwe winkel, lokale opendeurdagen, een nieuw stadsproject: als het onze buurt betreft, willen we het weten. Geen geïnteresseerder publiek dan een regionaal publiek.
Michel Neven: “Lokaal adverteren is dichtbij adverteren. We zijn verankerd in de buurt, dat geeft vertrouwen. Mensen willen weten wat speelt bij ons.”
Bereik een groot en uniek publiek binnen een betrouwbare en relevante redactionele omgeving. Je commerciële boodschap zit tussen drukbeluisterde programma’s. Dat betekent: een gegarandeerd bereik op een kwalitatieve manier.
Michel Neven: “Dankzij regionale radio kan ik mijn acties snel aan een groot publiek in de buurt kenbaar maken.”
Bij regionale communicatie telt elke cent. Traffic is cruciaal voor kleine bedrijven en plaatselijke handelaars. Met regionale radio bereik je de mensen die in de buurt van je winkel luisteren en duw je ze naar je zaak. Hoge ROI, weinig waste.
Michel Neven: “Dankzij de campagne op Radio 2 Limburg was onze promo in drie weken tijd uitverkocht. We hebben de spots zelfs moeten stopzetten omdat onze stock uitgeput was”.
Lokale communicatie is voordelig en beschikbaar voor elk budget. We stellen een campagne samen op maat van jouw budget. Focus op één bepaalde regio, of breid je campagne gaandeweg uit: het kan allemaal.
Michel Neven: “Ik dacht aanvankelijk: radio is niets voor ons, veel te duur. Maar je zal versteld staan wat allemaal mogelijk is. En hoe snel je je investering terugverdient.”
Michel Neven: "Wij beslisten een airco-promo de Limburgse ether in te sturen tijdens de voorbije warme zomerperiode. De spot sprak de taal van onze klanten, met uitdrukkingen van bij ons."
Contacteer onze regiomatchmakers Wouter De Bruyn of Caroline van der Kooi.