Geert Vansant
Geert Vansant
Market Intelligence Manager
19/01/2022

Ad recall, Brand attribution, Ad likeability en Creative evaluation zijn de klassieke bouwstenen van een tv-billboard impactmeting. De DIVA impactbarometer is – als enige onderzoek in België - verrijkt met visual branding attributiescores. Daarnaast werden elementen van Byron Sharp (purchase intention), viral branding-onderzoek (interactie) en de ‘lovebrands’-overtuiging (fanship) toegevoegd. Met deze inzichten heb je als adverteerder alle troeven in handen om je campagne volledig af te stemmen op de behoeften van jouw doelgroep. Benieuwd welke adverteerders daar dit jaar het best mee aan de slag gingen op TV?

Block image

Bekijk hier de best scorende tv-campagnes:

Billboard: Dovy

0:00
/
0:00

Billboard: BMW

0:00
/
0:00

Billboard: Lidl

0:00
/
0:00

Wist je dat DIVA naast tv-campagnes ook de impact BAN-boodschappen en radiocampagnes meet?