De VRT-radionetten: voor elke doelgroep de juiste oplossing

Stel een sterk radioplan samen, met spots op de VRT-netten, op momenten die voor jouw merk passen. Ga via onze luistergrafieken na welke radiozender er het beste bij jouw doelgroep hoort.

SuperSelexy-formules

Je kan twee of meerdere radionetten combineren via onze ijzersterke SuperSelexy-formules. Kies jouw ideale match en geniet van kortingen op de verschillende combinaties.
 

  • -7,5% korting = combineer 2 zenders uit volgend zenderaanbod: Radio2 + Bene Bene, StuBru + Tijdloze, MNM + MNM Hits
     
  • -15% korting = combineer 3 zenders uit volgend zenderaanbod: Radio 1, Radio2 + Bene Bene, MNM + MNM Hits, StuBru + De Tijdloze 
     
  • - 20% korting = combineer deze 4 zenders: Radio 1, Radio2 + Bene Bene, MNM + MNM Hits, StuBru + De Tijdloze


Contacteer ons voor meer info over de voorwaarden om van deze kortingen.

Hieronder vind je een aantal sterke combinaties:

Doelgroep 18-44: StuBru* + MNM*

18-44 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
StuBru + De Tijdloze 14,5% 137 492.912 22,8%
MNM + MNM Hits 15,6% 150 623.775 28,9%
StuBru* + MNM*                                                30,1% 143 990.712 45,9%

Doelgroep 18-54: StuBru* + MNM* + Radio2*

18-54 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
StuBru + De Tijdloze 13,2% 141 676.900 22,4%
MNM + MNM Hits 12,7% 139 788.009 26,0%
Radio2 + Radio2 Bene Bene 9,4% 29 492.747 16,3%
StuBru* + MNM* + Radio2*                              35,4% 69 1.602.526 52,9%

Doelgroep 18-64: StuBru* + MNM* + Radio2* + Radio 1

18-64 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
StuBru + De Tijdloze 11,1% 131 787.628 20,0%
MNM + MNM Hits 10,2% 122 892.764 22,6%
Radio2 + Radio2 Bene Bene 17,1% 59 912.157 23,1%
Radio 1 7,5% 81 675.563 17,1%
StuBru* + MNM* + Radio2* + Radio 1            45,9% 83 2.389.853 60,6%

Doelgroep 30+ sociale groepen 1-3: Radio 1 + StuBru* (B2B Only)

30+ SG1-3 Marktaandeel Selectiviteit Weekbereik Weekbereik
Radio 1 16,2% 185 468.390 31,5%
StuBru + De Tijdloze 11,2% 138 340.608 22,9%
Radio 1 + StuBru*                                27,3% 163 669.980 45,1%

* Hoofdzender + subzender (StuBru De Tijdloze, MNM Hits en Radio 2 Bene Bene)


Bron: CIM RAM Noorden, gecumuleerde golven januari  - december 2022, ma-zo, 6-22 u.

Formules op maat van je campagne

Hi Performance
Laat je merk met 10"- en 30"-spots een week lang frequent horen via ons Hi Performance-pakket op één radiozender of op meerdere zenders.

 

Boost
Met onze Boostpakketten (5”-audioboards en 30”-spots) kan je je radioplan rond specifieke momenten concentreren:

 

  • de ochtend- en/of -avondspits.
  • de surfmomenten om meer traffic naar je website te genereren.
  • 's nachts in een reclameluwe omgeving.
  • de verkeersinformatiemomenten (enkel 5” audioboards).

 

DuoSpots
Een gesplitste uitzending van je spot in eenzelfde reclameblok verhoogt de impact van je campagne noemenswaardig. Deze formule bieden we aan als interessant alternatief op de klassieke 30''-spot.
 

NightSpots
Bereik de nachtelijke luisteraar. Ga voor NightSpots.

 

Zomeractie
In juli en augustus blijft het radiobereik op niveau en kan je bovendien een interessante korting genieten.

 

Speciale aanbieding:​
CrossSelexy voor Boodschappen van Algemeen Nut:
sensibiliseer het publiek en geniet van 5% extra ruimte door uw radiocampagne met bannering op de VRT-websites te combineren. Contacteer ons voor de voorwaarden om van deze korting te genieten.

 

Reclameruimte aankopen? ​Spots aanleveren? Of je merk linken aan een VRT-evenement? Bekijk onze voorwaarden en instructies voor meer informatie.