30/08/2023
De zomer zit er bijna op en er staan alweer meer files op de weg, maar niet getreurd: VRT schiet stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's.
→“Een Premium Partnership met VRT biedt merken een unieke combinatie van breed bereik, impact en geloofwaardigheid”, vertelt Aagje Flement, Retail en Media Marketeer van X²O Badkamers. “Via product placement met het VRT 1-programma Ons Huis/Nieuw Huis met gemiddeld 830.300 kijkers (34,8% marktaandeel) per aflevering. kunnen wij ons merk op een bijzonder relevante manier integreren en bekendmaken bij het grote publiek. Een ideale program fit, maximale bereiken, een kwalitatieve context, lage advertentiedruk en sectorexclusiviteit: wat wil je meer als merk?”
Het resultaat? Billboards op tv, de integratie in het programma én de kers op de taart is dat de kijkers achteraf alle getoonde items kunnen terugvinden in de virtuele tour op VRT MAX.
“De maatschappelijke relevantie en kwalitatieve context van de publieke omroep straalt af op adverteerders en hun merken. Dat zorgt voor een onbetaalbare impact en geloofwaardigheid.”, besluit Aagje Flement. “Als je als merk een Premium Partnership in de wacht kan slepen zou ik zeker niet twijfelen.”
Je kan je kandidatuur indienen vanaf 11 september vanaf 10u op var.be