Jordan Bowring
Jordan Bowring
Marketing Executive
22/09/2023
Elke ochtend staan Fien en Thibault op om 6u. Met bakken energie en de beste muziek serveren ze elke ochtend een stevig ontbijt. Ook Alpro vindt dat de ochtendstond goud in de mond heeft. Samen verrasten ze de luisteraars van Studio Brussel op 15 september met een unieke ontbijtactie.

‘Creatieve partnerships slaan de brug tussen de content van een zender en de briefing van een adverteerder, op een manier dat beide partijen er beter van worden”, vertelt Julie Desmet, Creative Sales voor VRT Creative Partnerships bij Var. “Dat was hier absoluut het geval. Adverteerder Alpro focust op het ontbijtmoment en wil aantonen dat gezond en lekker ontbijten absoluut samengaan.

 

Block image

Fien en Thibault wekken op Studio Brussel elke ochtend gemiddeld 270.000 vroege vogels.* Op 15 september trakteerden ze luisteraars op een exclusief ontbijtconcert van Froukje, de singer-songwriter die afgelopen zomer de mainstage sierde op o.a. Pukkelpop en Werchter. Op die manier konden we de brug slaan naar partner Alpro. De winnaars van de actie werden getrakteerd op een ontbijt en konden live getuigen dat lekker en gezond effectief samengaan. 

Block image

Een actie die bijzonder gesmaakt werd door de luisteraars, naadloos werd geïntegreerd in het programma én impact garandeerde voor de adverteerder. Een win-win-win dus.”

Ook interesse in een Creative Partnership met VRT?

Contacteer ons voor meer info.

 

Bron: CIM RAM, Noorden, Mediaplanningsgolf mei'22-apr'23, 12+, gemiddeld dagbereik , ma-vr, 6-9u.