03/11/2023
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
→Ook dit jaar werden alle artiesten in stijl naar het event gereden in prestigieuze BMW’s. De beelden daarvan werden geprojecteerd tijdens in het Sportpaleis én waren ook te zien tijdens de live uitzending op VRT 1. Daarnaast werd het merk ook duidelijk meegenomen in de logoband van de rode loper. Premium context: check!
Dankzij de backstagereporter Zita Wauters werd het merk ook naast het podium extra in de kijker gezet. Extra aandacht en visibiliteit op alle social kanalen van VRT: check!
Maar het allerbeste moest nog komen. Tijdens een live act van Coely, Dikke en Glints kwam de BMW 4 Cabrio voor het oog van de 20.000 aanwezigen langzaam uit het plafond gezakt.
Ook de 505.000 kijkers thuis – veelal hoger opgeleide 25-plussers – kregen het nieuwe BMW-model op een spectaculaire manier minutenlang in beeld. Indrukwekkende impact: check!
Georges Pagalis, Digital & Media Buying Manager bij BMW Group Belgium Luxemburg:
"BMW omarmt kwaliteit, entertainment en muziek. De MIA's, bekeken door een publiek van hoogopgeleide 25-plussers, is het ideale podium voor ons merk. In harmonie met onze doelgroep, die hoogopgeleid en sociaal geëngageerd is, vormt VRT de perfecte brug in een reclameluwe omgeving. Dit creative partnership is de kers op de taart. Op deze manier schittert ons nieuwe model niet alleen via de billboards op VRT 1, maar ook boven, op en naast het podium.”