Brochures

Het onderzoeksbureau GfK ging in opdracht van Var bij 25 Belgische FMCG-bedrijven na hoe zij in de praktijk het begrip ROI percipiĆ«ren en welke maatstaven zij bij de evaluatie van campagnes hanteren. Vervolgens legden we ook ons oor te luisteren bij 15 grote retailers. De distributiesector beschikt namelijk over een pak performante analysedata en tools. In deze Varia Special hebben wij de belangrijkste inzichten van die onderzoeken voor u samengevat.
  
 Welke evoluties heeft duurzame marketing doorgemaakt? Wat zijn de sterke punten van radio en hoe pak je duurzame communicatie het best aan? Voor een antwoord op dergelijke vragen gingen we samenzitten met merkstrateeg en communicatiespecialist Marc Soumillion. Het resultaat van die samenwerking leest u in onze Varia-special rond duurzame marketing.
  
Wij onderzochten wat de ecologische voetafdruk was van belangrijke media en bundelden 10 invalshoeken voor creatieve marketeers voor een duurzame marketingstrategie.
 
Een bijzonder praktische gids voor adverteerders die het maximum willen halen uit hun radioreclame.
  
Thierry Van Zeebroeck geeft als CEO van Var en ervaren mediakenner zijn crossmediale kijk op de toekomst van marketing en reclame.
  
Onze 'Radiobrochure' informeert u in een oogopslag over de kracht van radio en de sterk VRT-merken.
  
'The power of the mix': radio & internet als onklopbaar duo met een overzicht van de uitgebreide online advertentiemogelijkheden van elk VRT-radiostation.