Meer weten over de CrossSelexy-formule? Neem contact op met Bart De Wit, account executive radio en/of Bruno De Turck, accountmanager Boodschappen van Algemeen Nut.

Contacteer ons

CrossSelexy

Bij het uitstippelen van hun reclamestrategie kiezen meer en meer adverteerders voor een combinatie van verschillende media. Dankzij de formule CrossSelexy van Var en Pebble Media kunnen adverteerders van Boodschappen van Algemeen Nut sinds 2015 opteren voor een gecombineerd aanbod op radio, televisie en internet.

Aanbod

Volgende combinaties binnen het VRT-aanbod zijn mogelijk:
  • radio + online
  • tv + online
  • radio + tv + online
Indien gewenst kan de crossmediale campagne uitgebreid worden op het volledige Pebble Media-netwerk.

Modaliteiten

  • De combinatie heeft dezelfde boodschap en executie. 
  • Planning: maximum 2 weken tussen de verschillende media.
  • Minimum-investering van de crossmediale campagne:
    per mediumtype
       - tv: € 10.000
       - radio: € 8.000
       - web: € 5.000

Voordeel

Actieve adverteerders Boodschappen van Algemeen Nut:
= de totale investering per mediumtype (op campagne niveau of op engagementsniveau) is minstens gelijk aan 2015 
   => 5% extra ruimte op elk medium van de crossmediale campagne

Nieuwe adverteerders Boodschappen van Algemeen Nut:
= adverteerders Boodschappen van Algemeen Nut die voor het eerst adverteren op TV en/of radio in 2016 (in combinatie met online) 
   => 5% extra ruimte op elk medium van de crossmediale campagne